Riiklikus teehoiukavas on nii järgmisel kui ka ülejärgmisel aastal liiklusohtlike kohtade ümberehitamise meetmele ette nähtud null eurot. Selline otsus tehti Reformierakonna valitsuse juhtimisel.
Reformierakondlane Pärtel-Peeter Pere tähistab lastekaitsepäeva sellega, et süüdistab Tallinna linnavalitsust kõigis laste liiklussurmades. Politikaanlusel võiks olla mingisugusedki piirid. Kas me peaksime siis Tartu linnapead Urmas Klaasi süüdistama kõigis liiklusõnnetustes Tartus? Kaasa arvatud selles, kus vähem kui kuu aega tagasi ülekäigurajal lapsevankrile otsa sõideti ja laps hukkus? Jäägem mõistusele.
Küll aga võiks nii Pärtel-Peeter Pere kui Reformierakond toetada tegelikult ohutu liiklustaristu ja säästliku liikumise rajamist. Paraku on siin sammud risti vastupidised. Riiklikus teehoiukavas on nii järgmisel aastal kui ülejärgmisel aastal liiklusohtlike kohtade ümberehitamise meetmele ette nähtud null eurot. Need numbrid võeti vastu Reformierakonna valitsuse juhtimisel. Samuti on võrreldes varasemaga oluliselt vähendatud teehoiuks tervikuna ette nähtud summasid, kaasa arvatud neid, mille eest saaks ehitada maanteid neljarealisteks ja eraldada ohutuse huvides sõidusuundi omavahel barjääriga.
Haapsalu raudtee, ühistranspordi projekt, mis võimaldaks vähendada autostumist, pandi Reformierakonna poolt seisma veidi vähem kui aasta tagasi, sest Euroopa Liidule esitatavate projektide hulgast võeti see Kaja Kallase juhtimise all välja. Reformierakond kavandab omavalitsuste rahastamise põhimõtete muutmist. Sellega saaks Tallinn praegusega võrreldes 4,5 miljonit eurot aastas vähem. Pärtel-Peeter Perel ja Reformierakonnal on väga raske öelda, et ta ka päriselt hoolib oma valijatest Tallinnas, kui ta neile kärbetele vastu ei seisa.
Tallinn saab raha suhteliselt vähem
Pere muretseb Tallinna rattataristu pärast. Kui kliimaminister Kristen Michal sel nädalal teatas, kuidas jagatakse Euroopa Liidu raha rattataristu arendamiseks, siis selgus, et Tallinn saab sama palju kui temast ligi üheksa korda väiksema elanike arvuga Pärnu. Narva, mis on suurem kui Pärnu, ei saa üldse midagi. Suhtumise märk seegi. Samas määruse seletuskirjas endas oli öeldud, et rattateid tuleb ikka rajada sinna, kus rahvast rohkem, kasutatavus suurem ning efekt tuntavam.
Samas on Pere rääkinud, et just Tallinnas vajaks rattataristu arendamist ja Tartus on kõik väga hea. Kui Tallinnas on rohkem vaja teha, siis võiks just siia selle raha suunata.
Lõpuks isiklikum märkus ka. Pere on korduvalt autosõitu ja autosõitjaid rünnanud, samas aga kandnud uhkelt tiitlit Tallinna rattalinnapea. Volikogult küsis ta aga tasuta autoparkimise õigust. Järelikult on selles rattajutus silmakirjatsemine sees.
Reformierakondlased teevad k]ik mida tahavad kuid mitte meie inimeste heaolu nimel.Ega nemad pole [ksi s[[di, on ka nene kes oma h”le neile andsid.
Valitsuse jaoks on mõige tähtsam oma taskuid täita, palju raha läheb surmarelvade saatmiseks Ukrainale ja põgenike ülevalpidamiseks. Põgenikke peaksid vastu võtma peamiselt USA, Suurbritannia, Prantsusmaa kes ässitasud Zelenskit sõda alustama andes talle surmarelvi, muidu oleks kõik jäämud samaks ilma ohvriteta. Bidenil on oma huvid mängus. Väike ja vaene Eesti ei peaks üldse sekkuma vaid tegelema oma rahva heaolu kindlustamisega.
Kuidas ma põlgan roosades kinnastes “patsifiste”. “Surmarelvad, ässitama”. Huvitav, mida neidis ise teeks kui tema kõrval tema vanemad või lapsed tiblade pommidest puruks kistakse. Astuks tiblade tanki ette ja kisendaks: “Ma olen sõja vastu!” Kui sellised tibukesed saavad depressiooni, kui ei saa restoraani minna või tänaval leebes päikesepaistes hängida, siis Ukraina mehed võitlevad poris ja külmas oma maa vabaduse ja naiste ja laste elu nimel, ajal kui naised keldrites ja kodude varemetes püüavad oma lapsi kuidagigi turvata. Ja me veel haliseme oma rahva “heaolu” pärast. See on egoismi ülim aste.