Tartumaa rahvas käis Narvas!

Suvel tuleb kindlasti ringi liikuda meie kaunil  Eestimaal. Keskerakonna Tartumaa juhatuse naised ja mehed otsustasid, et seekord võiks ringi vaadata Narva kandis. Selgus, et nii mõnedki polegi veel kunagi Narvas käinud.

Tulijaid oli palju, nii et  tellisime 60 istekohaga bussi. Oh, mis uhke liikumisvahend – kahekorruseline, bussijuhist giidi Kaleviga, kes hiilgas teadmistega Eestimaa kohta.

Esimeseks külastuskohaks oli mõistagi Narva muuseum. Narva bastionid koos linnusega on alati olnud piirilinnas peamisteks vaatamisväärsusteks. Koos muuseumipiletitega anti meile ka kohapeal vermitud linnuseraha, mille eest saime osta kohalike meistrite käsitööd. Linnuse torni ronimine käis küll mõnele üle jõu, aga paari korrusega tuldi ikka toime, ja põhjaõueski oli toimetamist kuhjaga.

Väga huvitav oli näha Aleksandri Suurkirikut, mis taastati alles kümnekonna  aasta eest. Muidugi meelitab see koht turiste kohale  võimsa valgusinstallatsiooniga, mis annab ühtlasi ka lühiülevaate linna ajaloost. Pole just tavaline, et kirikus saab kuppellae vaatamiseks olla toolides lamavas asendis.

Päev kulus ruttu, aga ka Narva-Jõesuus tuli ära käia. Vesi oli mõnusalt soe ja lainetus päris korralik. Narva-Jõesuu oma haruldase rannaga on koht, kuhu tahaks alati tagasi tulla  ja soovitame kõigile sinna minna!

Aga tagasiteel viis bussijuht Kalev meid veel Kallaste kalurikülast läbi ja kaasa sai ostetud kümnete karpide kaupa värsket ahjukuuma suitsurääbist.  Delikatess missugune!  Tagasi Tartumaale jõudsime pimedas. Bussis kuulasime Vikerraadiost Heimar Lenki muusikalist meenutussaadet „Kuldrandevuu“ ja tegime juba edasisi plaane Keskerakonna suvepäevadele sõiduks.

Marika Tuus-Laul

Keskerakonna Tartumaa piirkonna esimees

1 Kommentaar
  1. maali maalt 5 aastat ago

Soovitan inimestel aeg-ajalt külastada Eestimaa paiku. 10 aastat agasi käisin oma USA vennanaisega turismifirmaga tuuril Ida-Virumaal. Muidugi, meid viidi ainult ilusamatesse paikadesse -mõisad ja Narva-Jõesuu. Talle see kant meeldis.Tänavu võtsime perega ette mitmepäevase reisi kahe autoga mööda Ida-Virumaad. Käisime ka sellistes kohtades, kus tekkis nutt kurku, nagu mahajäetud kaevurite linn Viivikonna.

Kommenteeri

Sinu meiliaadressi ei avaldata.