Erki Savisaar: viie aasta pärast võiks vähemalt 2% Eesti transpordist ja energeetikast töötada vesinikul

Erki Savisaar

Eestil on potentsiaali ja Eesti võiks panustada vesinikuenergeetikasse – seda just terviksüsteemi välja arendades ja testides, ütles Riigikogu keskkonnakomisjoni esimees Erki Savisaar Keskerakonna fraktsiooni poolt algatatud olulise tähtsusega riikliku küsimuse arutelul “Rohepööre – nii väljakutse kui võimalus Eesti jaoks”.

“Järgmise aasta riigieelarves on planeeritud 5 miljonit vesiniku terviksüsteemi juurutamiseks ning sinna lisandub veel vähemalt 25 miljonit järgnevatel aastatel,” lausus Erki Savisaar. “Eesmärk on ehitada välja üle-Eestiline vesiniku tanklate võrgustik ning tagada piisavas koguses vesiniku tootmine ja tarbimine. Võiksime jõuda järgneva viie aastaga tasemeni, kus vähemalt 2% Eesti transpordist ja energeetikast töötab vesinikul.”

Erki Savisaare sõnul on rohepööre Eestile suur väljakutse, kuid ka ainulaadne võimalus vabaneda vanadest sõltuvustest ning saavutada täielik energeetiline sõltumatus. “Usun, et ma ei liialda, kui ütlen, et planeedi päästmine pole olnud kunagi nii suureks teemaks kui täna. Maailm seisab silmitsi kliimamuutuste ja keskkonnaseisundi halvenemisega ning see mõjutab ka eestimaalaste elukvaliteeti, meie loodust ja majanduskeskkonda. Peenhäälestuse aeg on möödas, on suurte ja erakordsete ettevõtmiste aeg!” rõhutas Erki Savisaar.

14 kommentaari
  1. Erki 2 kuud ago
    Reply

    on nii noor junsu, et ei mäleta aega kui autod sõitsid aurukütusel. Oli katel ja puid võeti kõrvalt metsast. Tossu oli ja teed olid kehvad aga ta liikus siiski.
    Ning ega ole mingi patt ka hobuveokeid mängu tuua. Pehmete rehvidega tõllad, kiirus pole liiga suur, saab loodust nautida ja pikemal teel ka raalis olla.

    • uskmatu-toomas 2 kuud ago

      Sõitsid mitte auru vaid puugaasiga !Aastatel 1940-1950 oli neid liikluses veel küllaga.

    • Puugaasiga 2 kuud ago

      Puugaasiga liikusid WWII ajal soomukid ja veoautod.

      Viimati Lembit Merila ehitas veoautole puugaasi geneka.
      Ukrainas on see populaarne siiani.

  2. USA-s Stanley Meyer võttis patendi elektrolüüsi aparaadile mis lahutab veest vesiniku mida kasutatakse sisepõlemis mootoreis bensiini ja diisli asemel ning hoonete kütmiseks.
    Vaata YouTubest tema dok.filme elektrolüüsi aparaadi kohta.

    Brasiilias Ricardo Azevedo paigaldas tsiklile auto aku ja HHO generatori.
    Brasiilias on mitu Ricardo Azevedot.

  3. Alexander Kuznetsov Venemaal Yeiskis
    tootis elektrolüüsi aparaate mis lahutavad veest vesiniku ja seda kasutatakse sisepolemismootoreis kütusena ja hoonete kütmiseks .

    Sisepõlemis mootorile paigaldatud elektrolüüsi aparaat hoiab kokku kütust 90 %. Neid aparaate saab osta paarisaja euro eest,leia otsingust ” HHO generator”.
    Ise ehitada on lihtne. 30 metallplaadi vahele paigaldad 1 millimeetrised tihendid,pooled anoodideks ja teised katoodideks. Lisaks sellele Gaasilukk,bubler,maandus,pump jne

  4. Eesti riik peab kodanikele tagastama raha mille on kasseerinud Eesti Energia elektriarvete kaudu ja enam mitte esitama elektri arveid kodanikele sest Eesti Energia on riigiasutus mille omanikuks on kõik Eesti kodanikud.

    Eesti riik peab kodanikele tagama vesiniku kütuse tasuta.

    Vesiniku autodes on vesiniku element mis erineb elektrolüüsi aparaadist.

    Vesiniku tootmiseks on vaja vett ja elektrit.
    Vesi on tasuta saadaval ja tuul puhub tasuta. Nii,et kasutagu tuuleparke sest need annavad elektrit tasuta.

    Riik tootku ise vesiniku autosid sest siis saab neid kodanikele jagada omahinnaga .
    Elektri autode ja vesiniku autode tootmine on poole odavam sisepõlemis mootoritega autodest.

  5. Loe artiklit Fortes :” Elektriautod päästaks Eesti naftatoru otsas virelemisest “.

    Selles on kirjas :”
    Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse.”

    Selle aja 10 miljardit Krooni on väärt praegused 10 miljardit eurot :

    1) Krooni ja euro kurss pandi lambist.
    2) Hinnad pandi lambist.
    3) Krooni ajal saja Krooni eest said rohkem kaupu ja teenuseid kui praegu 100 euro eest.
    4) Krooni ajal keskmine kuupalk oli 400 krooni s.o. 40 USD või 27 eurot.
    5) Selle aja 10 miljardit Krooni on väärt praegused 10 miljardit eurot.

    Kui riik ise toodaks elektriautosid siis saaks neid jagada kodanikele omahinnaga.
    Ekektriautode tootmine on poole odavam sisepõlemis mootoritega autodest.

    Kui riik ise toodaks vesiniku autosid siis saaks neid jagada kodanikele omahinnaga.
    Vesiniku autode tootmine on poole odavam sisepõlemis mootoritega autodest.

  6. 1)Igal automootoril on elektrigeneraator mis toodab elektrivoolu auto tulede,pardaarvuti jms. tarbeks.
    Peaaegu samasugune genekas on tuulikutel.

    2) Auto mootorile lisatakse teine genekas nii,et oleks topelt.
    Tsiklile paigaldatakse auto aku.
    Seda liigset elektrivoolu on tarvis HHO geneka ehk elektrolüüsi aparaadi tarvis mis lahutab veest vesiniku. HHO generator vajab kusagil 20 Amprit.
    3)HHO genekas ehk elektrolüüsi aparaat koosneb 30-st metallplaadist millest pooled on anoodid ja teised katoodid.
    Lisaks sellele on gaasilukk,pump,bubler,voolikud jms.
    Elektrolüüsi aparaati on lihtne ise meisterdada.
    4)Elektrolüüsi aparaat on müügil internetis paarisaja euro eest.
    5)HHO geneka poolt toodetud vesiniku gaasi kasutatakse bensiini ja diisli asemel,ning hoonete kütmiseks.

  7. Auto kasutab kütusena suruõhku 2 kuud ago
    Reply

    Auto kasutab kütusena suruõhku
    EPL-i või Delfi artikkel :

    KULLO KABONE

    Viimastel päevadel meedias tähelepanu pälvinud “õhkmootoriga” sõiduk on tõepoolest võimeline kasutama liikumiseks 300-baarise surve alla komprimeeritud õhku.

    Suruõhumootori tehnoloogia töötas välja prantsuse insener Guy Negre.

    Auto tootmiseks vajalike litsentside (nt mootori juures on mootori arendusega tegelev MDI patendiga kaitsnud enam kui 20 lahendust) omanik Zero Pollution Motors väidab oma Interneti koduleheküljel, et sõiduk on ideaalne linnatranspordivahend, reklaamides minibussi meenutavat sõidukit loosungiga “Lihtne, säästlik, puhas”.

    Pisibussi pikkus on 3,84 m, teljevahe 2,92 m, kõrgus 1,75 meetrit ja kaal ligi 700 kilo.

    Mootorist on teada, et see on ka tavalist kütust (bensiin, gaas jne) kasutav kolbmootor, kuid erinevalt tavalisest neljataktilisest, kus kõik taktid toimuvad põlemiskambris, on uuel mootoril kaks kolbi: 230 cm3 mahuga sisselaske ja survetakti ning 500 cm3 mahuga töö- ja väljalasketakti tarvis ning kolm eraldi kambrit gaaside/õhu liikumise korraldamiseks. Mootori kontseptsioon tagavat palju puhtama põlemise ka tavakütusel töötades, rääkimata suruõhu kasutamisel väljuvast puhtast õhust.

    Tagaasetusega mootori võimsuseks antakse 25 hj 3000/pjm ja pöördemomendiks töömahu kohta arvestatavad 61,7 Nm pööretevahemikus 500–2500 pjm.

    Kiirenduseks 0–50 km/h on antud seitse sekundit, maksimaalkiiruseks 60 miili tunnis (bensiinil töötades).

    Viiekohalise sõidukiga on linnatingimustes võimalik liigelda kuni kümme tundi või 180 km, kulutades selle ajaga 300 liitrit suruõhku.

    Balloone saab laadida sõiduki varustusse kuuluva 5,5 kW kompressoriga tavalisest elektrikontaktist, paraku võtab see aega umbes neli tundi. Põhi-mõtteliselt saab balloone täita ka kompressorjaamades, kus mahuti täitmiseks kuluks vaid kolm minutit.

    e.Volution prototüübid on väljas Auto Africa Expol 2000 Johannesburgis ja seda reklaamitakse kui esimest tõsist alternatiivi tavakütusega sõitvatele autodele.

    Auto hinnaks plaanitakse 188 000 krooni, mis vastab üldjoontes keskklassi auto hinnale.

    Kütuseta lendavad
    tsepeliinud on lennukitest kiiremad sest tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama ja
    ei vaja maandumisrada, maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
    Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
    Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta.

    Vesinik on ohutu
    gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.

    Tsepeliine kasutatakse
    Saksamaal,USA -s,Kanadas,Jaapanis,Venemaal.
    Tsepeliini
    hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne.

    Kütuseta lendavad

    tsepeliinid
    on lennukitest kiiremad sest ei vaja maandumisrada ja maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
    Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
    Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta

    Vesinik on ohutu
    gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.

    Kütuseta lendavat
    Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne
    Kütuseta lendavate

    tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama.

    Kütuseta lendav tsepeliin

    Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne

    Oluliseim oskus on veest lahutada vesinikku. See on lihtne.
    Omavahel ühendatud anumates olevale
    veele paned anoodi ja katoodi,veele lisad toidu soodat,katoodi ja anoodi ühendad 9V akuga. Toimub elektrolüüs mis jagab vee vesinikuks ja hapnikuks. Vesinikku kasutatakse hoonete kütmiseks ja vesiniku autodes. Vesiniku autod erinevad elektriautodest akude poolest. Vesiniku autol on akude asemel vesiniku element.
    Elektri ja vesiniku autode tootmise omahind on madalam bensiini-diisli autode omast. Paraku jaehind on kallim sest poliitika on vale.
    Vesinik ei ole ohtlikum kui bensiin,ohutusnõuetest tuleb kinni pidada.
    Kui teete elektrolüüsi siis vesinik ise ei plahvata aga kui süütad siis toimub tugev plahvatus mis teeb kurdiks,kaotad kuulmise terveks eluks. Tuleb kasutada kõrvaklappe ja süüdatava
    vesiniku kogus ei tohi olla suur sest muidu tapab,purustab maja seinad. Muideks,bensiiniga on peaagu sama lugu kui tuba kattub bensiini aurudega ja toimub pisike elektrisäde,keegi lülitab lambitule
    põlema,lülitis toimub elektrisäde siis toimub plahvatus ja maja lendab vastu taevast.
    Raketid lendavad kosmosesse vesiniku abil.
    Filmis “Kiired ja vihased” NOX gaas on vesinik.
    Veest vesiniku eraldamiseks on parim variant see kui kasutada kuiva
    elektrolüüsi aparaati. Internetis nimetatakse seda hho generator.
    Vaata http://www.instructables.com seal kirjeldavad kuidas ehitada hho genekat.
    Elektri tootmiseks ehita enda maja katusele tuulik ja päikesepaneel
    sest siis saad elektrit tasuta ja selle abil elektrolüüsi tehes saad ka vesiniku tasuta-nii saad maja kütet tasuta. Vesinikuga kütmiseks on vaja katelt jne. Vesinik annab kuumust mitu tuhat celsiust,sulatab metalli. Bensiin annab kuumust 700 celsiust.
    Vesiniku oktaanarv on 110.

    P.S. Saksa tsepeliin ameerikas ise ei plahvatanud. Ta lendas yle ookeani euroopast ameerikasse ja seal vaenlased süütasid tsepeliini. Naftakompaniid soovivad,et ainult nende kütust ostetaks ja sestap likvideerisid alternatiivi.

  8. Kütuseta lendavad
    tsepeliinud on lennukitest kiiremad sest tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama ja
    ei vaja maandumisrada, maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
    Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
    Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta.

    Vesinik on ohutu
    gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.

    Tsepeliine kasutatakse
    Saksamaal,USA -s,Kanadas,Jaapanis,Venemaal.
    Tsepeliini
    hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne.

    Kütuseta lendavad

    tsepeliinid
    on lennukitest kiiremad sest ei vaja maandumisrada ja maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
    Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
    Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta

    Vesinik on ohutu
    gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.

    Kütuseta lendavat
    Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne
    Kütuseta lendavate

    tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama.

    Kütuseta lendav tsepeliin

    Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne

    Oluliseim oskus on veest lahutada vesinikku. See on lihtne.
    Omavahel ühendatud anumates olevale
    veele paned anoodi ja katoodi,veele lisad toidu soodat,katoodi ja anoodi ühendad 9V akuga. Toimub elektrolüüs mis jagab vee vesinikuks ja hapnikuks. Vesinikku kasutatakse hoonete kütmiseks ja vesiniku autodes. Vesiniku autod erinevad elektriautodest akude poolest. Vesiniku autol on akude asemel vesiniku element.
    Elektri ja vesiniku autode tootmise omahind on madalam bensiini-diisli autode omast. Paraku jaehind on kallim sest poliitika on vale.
    Vesinik ei ole ohtlikum kui bensiin,ohutusnõuetest tuleb kinni pidada.
    Kui teete elektrolüüsi siis vesinik ise ei plahvata aga kui süütad siis toimub tugev plahvatus mis teeb kurdiks,kaotad kuulmise terveks eluks. Tuleb kasutada kõrvaklappe ja süüdatava
    vesiniku kogus ei tohi olla suur sest muidu tapab,purustab maja seinad. Muideks,bensiiniga on peaagu sama lugu kui tuba kattub bensiini aurudega ja toimub pisike elektrisäde,keegi lülitab lambitule
    põlema,lülitis toimub elektrisäde siis toimub plahvatus ja maja lendab vastu taevast.
    Raketid lendavad kosmosesse vesiniku abil.
    Filmis “Kiired ja vihased” NOX gaas on vesinik.
    Veest vesiniku eraldamiseks on parim variant see kui kasutada kuiva
    elektrolüüsi aparaati. Internetis nimetatakse seda hho generator.
    Vaata http://www.instructables.com seal kirjeldavad kuidas ehitada hho genekat.
    Elektri tootmiseks ehita enda maja katusele tuulik ja päikesepaneel
    sest siis saad elektrit tasuta ja selle abil elektrolüüsi tehes saad ka vesiniku tasuta-nii saad maja kütet tasuta. Vesinikuga kütmiseks on vaja katelt jne. Vesinik annab kuumust mitu tuhat celsiust,sulatab metalli. Bensiin annab kuumust 700 celsiust.
    Vesiniku oktaanarv on 110.

    P.S. Saksa tsepeliin ameerikas ise ei plahvatanud. Ta lendas yle ookeani euroopast ameerikasse ja seal vaenlased süütasid tsepeliini. Naftakompaniid soovivad,et ainult nende kütust ostetaks ja sestap likvideerisid alternatiivi.

  9. Oluliseim oskus on veest lahutada vesinikku. See on lihtne.
    Omavahel ühendatud anumates olevale
    veele paned anoodi ja katoodi,veele lisad toidu soodat,katoodi ja anoodi ühendad 9V akuga. Toimub elektrolüüs mis jagab vee vesinikuks ja hapnikuks. Vesinikku kasutatakse hoonete kütmiseks ja vesiniku autodes. Vesiniku autod erinevad elektriautodest akude poolest. Vesiniku autol on akude asemel vesiniku element.
    Elektri ja vesiniku autode tootmise omahind on madalam bensiini-diisli autode omast. Paraku jaehind on kallim sest poliitika on vale.
    Vesinik ei ole ohtlikum kui bensiin,ohutusnõuetest tuleb kinni pidada.
    Kui teete elektrolüüsi siis vesinik ise ei plahvata aga kui süütad siis toimub tugev plahvatus mis teeb kurdiks,kaotad kuulmise terveks eluks. Tuleb kasutada kõrvaklappe ja süüdatava
    vesiniku kogus ei tohi olla suur sest muidu tapab,purustab maja seinad. Muideks,bensiiniga on peaagu sama lugu kui tuba kattub bensiini aurudega ja toimub pisike elektrisäde,keegi lülitab lambitule
    põlema,lülitis toimub elektrisäde siis toimub plahvatus ja maja lendab vastu taevast.
    Raketid lendavad kosmosesse vesiniku abil.
    Filmis “Kiired ja vihased” NOX gaas on vesinik.
    Veest vesiniku eraldamiseks on parim variant see kui kasutada kuiva
    elektrolüüsi aparaati. Internetis nimetatakse seda hho generator.
    Vaata http://www.instructables.com seal kirjeldavad kuidas ehitada hho genekat.
    Elektri tootmiseks ehita enda maja katusele tuulik ja päikesepaneel
    sest siis saad elektrit tasuta ja selle abil elektrolüüsi tehes saad ka vesiniku tasuta-nii saad maja kütet tasuta. Vesinikuga kütmiseks on vaja katelt jne. Vesinik annab kuumust mitu tuhat celsiust,sulatab metalli. Bensiin annab kuumust 700 celsiust.
    Vesiniku oktaanarv on 110.

    P.S. Saksa tsepeliin ameerikas ise ei plahvatanud. Ta lendas yle ookeani euroopast ameerikasse ja seal vaenlased süütasid tsepeliini. Naftakompaniid soovivad,et ainult nende kütust ostetaks ja sestap likvideerisid alternatiivi.

  10. Moray B King dok.film :"One million cavitating water electrolyzers ". 2 kuud ago
    Reply

    Vesi on kütus teie autole,tsiklile, traktorile.

    Stan Meyeril on praktiline film kus ta seletab kuidas kasutatakse vett bensiini ja diisli asemel teie autoloksus,Youtubes.

    Sellist keerulist elektroonika aparaati mida ta esitleb vist siiski pole vaja,venkud on lahendanud asja lihtsamalt ja teatavasti kaasaegsetel masinatel on piisavalt elektroonikat mis reguleerivad asja ka vesiniku puhul. Tema filmis ei paista ,et ta kasutaks lisa generaatorit voolu tootmiseks aga peaks olema sest venkudel on see olemas. 56.-ndal minutil selles filmis on laua peal vidinad mis tuleb mootorile

    Peaaegu mistahes probleemid lahendab bensiini ja diisli asemel vee kasutamine.

    John Kanzius,
    Denny Klein USA-s ,
    Japanese water powered car,
    Stanley Meyer USA-st,
    Steven Ryan Uus-meremaal,
    Moray B King,
    Daniel Dingel filipiinidel,
    Ricardo Azevedo Brasiilias,
    Aleksander Kuznetsov Venemaal ,
    jpt.
    paigaldasid tavaautole veest eraldava vesiniku pruungaasi aparaadi ja bensiini-diisli asemel valavad auto paaki vett. Vesinikul ja pruungaasil on erinevus. See aparaat eraldab veest vesiniku ja mingis koguses seob omavahel. Vesinik on kerge, pruungaas on raske.
    Vaata youtubest Moray B King dok.filmi :”One million cavitating water electrolyzers ”
    Moray B King dok.film :”One million cavitating water electrolyzers “.

    Kliimamuutuse peatab bensiini ja diisli asemel vee kasutamine.
    Veest vesiniku eraldada oskab iga koolilaps. Ricardo Azevedo, oma poja teadmiste abil kes on koolilaps, paigaldas tsiklile veest eraldava vesiniku pruungaasi aparaadi.

    Bensiini ja diisli asemel pane paaki vett ,kui koolipoisi algteadmiste abil ehitati tsikkel mis ei tarvita bensiini aga vett siis sellise ehitamisega saab hakkama iga soovija.

    Looduse keskel elamisele on siiani olnud suureks takistuseks bensiini ja diisli kallis hind…
    Pole hullu ! Saab hakkama ilma bensiini ja diislita !
    Masinaid saab panna vurama vee abil !!!

    Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule,tsiklile,traktorile paigalda vesiniku generaator. Ehita see ise,saab ka osta. Seda generaatorit nimetatakse HHO generaatoriks.

  11. Meie ettevõte on välja töötanud elektrolüsaatorid, mis suudavad põhikütust (bensiin, diisel) asendada veega 70–90%. Mõnel juhul on see 100%. Töötavaid masinaid testiti edukalt 2 aastat.
    Mootori, agregaatide agregaatide tulemused olid suurepärases korras, kahjustusteta.
    Sisepõlemis mootoriressurss suurenes 2 korda, mootori võimsus suurenes kuni 35%.

    Masinad, millega katseid tehti
    VAZ 2101
    VAZ 2101
    VAZ 2108
    VAZ 2108
    VAZ 2109
    VAZ 2109
    BMW e39
    BMW e39
    Volga GAZ-24
    Volga GAZ-24
    Gazelle
    Gazelle
    HUMMER H2
    HUMMER H2
    KamAz
    KamAz
    Skoda Octavia
    Skoda Octavia
    Tavria
    Tavria
    Turvalisus
    TURVALISUS Meie ettevõte on keskendunud sisepõlemis mootori
    tööks vajalikule veekoguse piisava koguse sekundis vajalikule võimsusele. Plahvatusohtlikku gaasi ei koguta a seda ei säilitata balloonides. Gaasi kogunemise mahud puuduvad. Õnnetuse või muu kahjustuse ja süttimise korral on plahvatus välistatud, kuna süsteem on veega täidetud ja heitgaas kulub kohe sisepõlemismootoris. Pole midagi plahvatada.

    Paigaldatskse täiendavad elektrigeneraatorid et oleks topelt.
    LISAKS. GENERAATOR
    Propaan-metaan vesinikuga
    Suurepärane tõestatud metaani ja propaani järelpõlemissüsteem. Propaani kokkuhoid jääb vahemikku 40–70%.
    Sisepõlemis mootoreis põletatakse propaani või metaani ainult 63–64%, ülejäänud 33–34% heidetakse väljalaskekollektorisse.
    Põlemisel segatakse vesinik propaan-metaaniga, põhjustades propaani põlemist 90–99% -ni
    suurendades seeläbi võimsust ja säästes gaasi vähemalt 30–35%.
    Hea on alustada seguga ajavahemikus -25 -27. Sujuv töö.
    Vähendab vesiniku põlemise temperatuuri.
    Propaan-metaan aeglustab vesiniku ja hapniku süttimist.
    Vesinik tõstab oktaanarvu ja propaani või metaani kalorsust 20–40%, sõltuvalt vesiniku kogusest.
    CO2
    Samuti suureneb ökoloogiline heitgaas. CO2 heitkogused on viidud miinimumini, Heitgaaside lõhn. Meie jõudlus gaasisäästu stendil (PROPAN) ja CO2 heitkoguste vähendamine 7–11% -ni.
    MÄRGID SAABAS
    Propaani tähistab punane.
    CO2 on tähistatud valgega
    CO on märgitud kollasega.
    VARIANT 1. Sääst 50–70%.
    VARIANT 2. Sääst 70–90%.
    VARIANT 3. Sääst 90–100%.

  12. u. 2 kuud ago
    Reply

    Perpetuum mobile annab energiat tasuta. Muidugi veel ka kõikvõimalikud vaakumenergia püüdurid jms, millede agar turustamine käib internetiavarustes. Teadlik (lollusega mittevabandatav) vale levitamine peaks olema kriminaalkorras karistatav.
    Vesinik energiasalvestajana on suure potentsiaaliga. Vesinikkütusel on ka miinuseid – nt kõrge põlemistemperatuuri tõttu tekivad sisepõlemismootoris kahjulikud, keskkonnaohtlikud ühendid.

Kommenteeri

Sinu meiliaadressi ei avaldata.