Stenbocki maja, 16. juuli 2020 – Valitsus uuendas sidevahendite teel peetud istungil COVID-19 diagnoosiga haigetele ja nendega koos elavatele või samas elukohas püsivalt viibivatele isikutele kehtivaid karantiininõudeid kuni 30. septembrini 2020. aastal.
Nagu varasemalt, on COVID-19 haigel keelatud alates haiguse diagnoosimisest kuni tervenemiseni elukohast või püsivast viibimiskohast lahkuda, välja arvatud tervishoiutöötaja või politseiametniku korraldusel või isiku elu või tervist ohustava hädajuhtumi korral.
Elukohaks või püsivaks viibimiskohaks loetakse ka varjupaiga- ja turvakoduteenuse osutamise kohta.
Haigega koos elav või püsivalt samas elukohas viibiv lähikontaktne tohib väljaspool elukohta liikuda piiratud ulatuses üksnes juhul, kui tal pole haigustunnuseid ja ta on tervishoiutöötaja või avalikku ülesannet täitev isik, kes täidab oma tööülesandeid, kui ta jälgib oma tervist tähelepanelikult ning järgib valitsuse või terviseameti kehtestatud meetmeid võimaliku nakkushaiguse leviku tõkestamiseks.
Ka tohib lähikontaktne kodust lahkuda igapäevaseks toimetulekuks hädavajaliku hankimiseks, kui see pole muul viisil võimalik, ja õues viibimiseks, kui ta võtab kasutusele kõik meetmed võimaliku nakkushaiguse leviku tõkestamiseks. Samuti juhul, kui elukohas on välistatud igasugune kontakt COVID-19 haiguse diagnoosiga isikuga.
Korraldus: https://www.valitsus.ee/sites/
Seletuskiri: https://www.
paljuks te testite et teada kui palju tegelt rõbiseid on.neid võib olla sadu tuhaneid.
https://kesknadal.ee/2020/07/17/valitsus-uuendas-karantiini-reguleeriva-korralduse-kehtivust/
Eestis on umbes 1 324 000 t6bist. steriilseid inimesi ei ole, igauhel on miski bakter v6i viirus sees. Iseasi, kas seda saab just ohtlikuks koguseks pidada ja kas koroona tuupi viiruseks ja liiatigi, kas just covid-19’ks.
Pole tahele pannud, et Eestis oleks ilmunud avalikkuse ette isik, kes suudaks t6estada, et uksk6ik missugune Eestis covid-19 maaramiseks kasutatavatest testidest naitaks, kas testitaval on just covid-19. Samuti pole olnud avaldatud selget kaarti kuis seni tuvastatud haigusjuhud on levinud, kuigi vaidetakse end seda usna suures osas jalginud olevat. Kui Terviseametis vaidetakse tootavat mingid paharetid, kes valitsusele ebat6est infot on avaldanud, siis on olnud, alates selle avastamise hetkest, Valitsusel kohustus tellida t6est infot mingi usaldatavama asutuse kaest, mitte oodata kurjamite poolt eestlaste valjasurra laskmist ja siis kurjamid suure tanusummaga minna lasta. Mingid kemplused Valitsuse ja Terviseameti vahel ei ole kull mingi p6hjendus, et teadaolevat juhtude ajalis-geograafilist kulgu tapsemalt mitte avalikustada. Ka mitte privaatsusn6ue, sest vaidetult nii ohtliku pandeemia ohtlikkus peaks kaaluma privaatsuse ules. Kuna seda avalikustatud pole, siis ei tundu kogu see covid-19 avalik lugu kull kuidagi t6eparane.
Pandeemia tagajarg Eestile on vaidetav haigusjuhtude ja surmade arv ja kahtlemata poliitiline deklaratsioon, et P6jamaade miskilt pangalt laenatakse ja Iiri miskil borsil emitteeritakse v6lakirju ning Eesti Pank teatab (teame kull kelle poliitilises stiilis), et sellest 5 miljardist eurost on vahe. Ja siis Riigikogu ja Valitsuse poliitburoo otsustab kuhu need summad paigutatakse. Senist suursadamate magalate ja ostulinnakute ehituste ja hiidv66rmajandite poliitoligarhlust vaadates v6ib ennustada, et need summad lahevad ikka Pruulile, Bermanile, Pandile, Heleniusele-Murakale (maletate Edgari pagendamise kongressi Paide sp pagendamise kongressi Paide spordihallis?), Kilgile ja Selile ja silumiseks HHLuigele ja Linnamaele. Ehk siis 900 000 ugri saab aastakumneteks v6i -sadadeks oma vaheste jarglastega miski mittemeditsiinilise koroonatusistuse senisest uuratult suurema v6laorjuse naol.